Revision og erklæring​

Revision er et spørgsmål om tillid mellem virksomhed, regnskabsbruger og revior. Det er vigtigt med et godt og fortroligt samarbejde mellem virksomheden og revisor. Revisor skal være i stand til at forstå dig og din virksomhed og være i stand til sætte sig ind i dine og virksomhedens ønsker og behov.

Hos Verifica er det essentielt for os, at vi leverer revisionsydelser efter din virksomheds behov. Vi lægger vægt på, at du oplever en værdifuld revision, der samtidig bliver gjort ordentligt.

Ajourført viden
Vi vedligeholder og udvikler løbende den viden og kompetencer, som du nyder godt af. Vores arbejdsmetoder og værktøjer er altid ajourførte i forhold til lovgivningskrav og gældende revisionsstandarder. Vi lægger vægt på, at vi kan kombinere teori og praksis. Derfor anvender vi en del tid og ressourcer på at undervise revisorkandidater, samt forskning indenfor revision, compliance og risikostyring.

Specialist i øjenhøjde

Det er vigtig, at vi tilfører værdi samt giver din årsrapport øget troværdighed, som en erklæring eller påtegning fra os giver. Vi finder det vigtigt at anvende de rette værktøjer og metoder til dig og din virksomhed. Vi har derfor valgt at specialisere os inden for revision og it. Dette er to centrale fagområder, der kræver specialist viden for at kunne levere den optimale ydelse. Hos Verifica er det den underskrivende revisor du har som kontaktperson. Det gør, at vi kan yde dig den komplette løsning. Revisoren ved hvad der skal til for at sikre revision af årsrapportens retvisende billlede. Det er din kontaktperson, som har overblikket og bevarer indsigtten gennem hele revisionen eller gennemgangen af din årsrapport. Er der behov for at tilknytte eksperter, hjælper vi gennem vores netværk at finde den rette. Det gælder både i Danmark og internationalt. Vort netværk består af specialister indenfor it, revision, regnskab, ledelsem skat, moms med videre i Danmark og internationalt.

Vi mener, at dette sikre en effektiv revision til den rette pris og kvalitet - samtidig giver vi dig den nødvendige professionelle sparring.

Dokumentation af risici og kontroller ved regnskabsaflæggelsen ÅRL §107b

Verifica kan hjælpe med at overholde reglerne i årsregnskabsloven §107b om interne kontrol- og risikostyringssystemer i forbindelse med regnskabsaflæggelsesprocessen. Vi har erfaring med - og indgående kendskab til - de krav og udfordringer, det indebærer at skulle efterleve Årsregnskabsloven §107b samt de amerikanske Sarbanes Oxleys Act (SOX) regler.

Udfyld kontaktformularen til højre, og vi vil kontakte dig

​Kontakt Verifica

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt
 

OBS!

Skal du til eksamen, så kom med på kursus

CISA       26-27 oktober Klik

CISM      30-31 oktober Klik

CRISC    24-25 oktober Klik

Verifica

​Annebergvej 10

9000 Ålborg

Kronprinsessegade 54

1306 København K

Telefon Direkte:

22​ 2​0 2​8 21​​​

Hovedkontor:

​35 3​6 33 56​

CVR:

33684096